Äntligen lov! =D

Ciao.! Det var ett tag sen ^____^ Ni som känner mig var nog ganska berädda på att jag inte skulle vara så aktiv här en längre stund xD haha!
Just nu är v, Mamma + jag och Marcus, i Edsbruk för imorgon ska vi dra till Norrköping och käka god mat och shoppa. Blir väl att köpa dom sista julklapparna.

Såg världens bästa film. Den har premiär imorgon, men Nisse fick tag på den med bra kvalité och allt =D
Den heter 7 pounds om någon undrar. Dom som har sett The Bucket List eller/och The Notebook och tycker att dom är bra skulle absolut tycka om denhär filmen! 7 pounds är lika bra som dom två filmerna tillsammans (:




Blir att åka till Norrköping runt klockan 9 imorgon.. så vi ska nog sova snart =D
Bye!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hej kusin! så du har blogg du ;D det var som fan, haha då får jag börja läsa den då :) hoppas allt är bra med dig och Eva, hoppas också att vi ses snart :) puss på dig

2008-12-22 @ 20:12:18
URL: http://linneabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0