Bio ikväll =)

Panik i morse, vaknade 30 minuter innan bussen gick & jag skulle packa gympakläder, plocka ihop mina böcker, duscha & äta frukost. Såklart fick jag välja bort något så det blev frukosten... så nu låter det som det bor ett lejon i min magen xD
Just nu har vi rättskunskap och hela lektionen ska vi väl prata igenom rättegången som vi var på i tisdags. Det var nog dom segaste timmarna jag har varit med om! HAHA

Ikväll blir det bio med Älskling och hans lillebror. Vi ska kolla på "Vi hade i alla fall tur med vädret, igen" och jag hoppas att den är bra xD Annars har jag slösat 85 kr på ingenting.

Byebye! =D

Kommentarer
Postat av: rosimunnenochsäger....

nice, kul var det, men snabbt därifrån för att inte missa bussen ^^ Men NP! =D

4/5

2008-12-05 @ 21:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0