Ciao!

Bion igår var väl sådär xD Väldig lång med några korta roliga partier, så den får 3/5. Den skulle nog vara roligare om man hade sett den första filmen xP

När vi kom hem så var jag trött, sjuk och hade jävligt ont i huvudet så jag somnade typ vid 23.00 men vaknade ett antal gånger under natten och bad Marcus göra allt ifrån att öppna fönstret, stänga fönstret, hämta huvudvärkstabletter och hämta vatten... stackarn. Men det var iaf gulligt av honom att göra det <3 ^_____^

Vi gick inte upp från typ klockan 12 så det blev att laga mat och käka något. Det blev korv och mackaronen.. det vanliga helt enkelt xD
Just nu sitter jag hemma.. utan min Marcus :( Han var tungen att vara hemma med sin lillebror ikväll, så för mig blir det väl att sitta här hemma och glo på någon extremt dålig film med mamma & Nisse.

Harebra! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0