God Jul =D

Okej.. nu är det julafton & jag har absolut ingen julkänsla alls! *suck*
Fast det har ju faktiskt börjat snöa nyss, så det är väl lite mer julkänsla än det skulle va om det inte snöade.
Just nu sitter jag och kollar på Eragon och den är faktiskt riktigt bra, även fast att det inte är min sort av film xD Drakar och liknande saker är inte riktigt min grejj helt enkelt.

Runt 18.00 blir blir det att åka till Marcus och lämna mina julklappar.. och förhoppningsvis få en ^______^


Den 27/12 åker jag till pappa och kommer sedan hem den 5/1 så jag kommer SAKNA MARCUS SÅ JÄVLA MYCKET! :(
Men det finns ju telefon även där... som tur är ;D
Har faktiskt inte så stor koll på vad jag ska göra på Nyår.. men det fixar sig nog.


Som sagt, god jul alla!
/ Zilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0