Plugg, plugg, plugg...

Har suttit och pluggar sen jag kom hem vid 16.00 så det blev 4 timmar i sträck =D Är faktiskt lite stolt över mig själv!

Just nu sitter jag och kollar på Bonde söker fru och dricker te =D Snacka om att det är skönt att bara ligga i soffan och slappa, skulle fan kunna göra det varje dag om jag inte hade behövt att vara i skolan och plågas. Kom föresten på idag att det bara är 1.5 år kvar innan jag tar studenten... och man vill ju gärna gå ut med bra betyd, så det gäller att börja jobba på nu så att man slipper gå komux 2 år xD

Imorgon blir det nog mer plugg i och med att alla jävla lärare har satt alla prov och inlämningsuppgifter de sista veckorna innan jul. Som tur var så fick vi skjuta upp Ekonomiprovet till två veckor efter att vi har börjat skolan igen. Jippi ^___^

Snart ska man börja köpa julklappar och hålla på -.-
JAG HATAR ATT DET SKA GÅ SÅ JÄVLA MYCKET PENGAR PÅ VINTERN! Man har ju annat att köpa än massa julklappar till folk. Jag tex behöver en ny jacka som är supertjock och nya skor.
Någon som vill ge mig lite pengar? (a)


Bye! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0