Sjuk :(

Gick hem redan klockan 1 idag i och med att jag mådde piss :( När jag kom hem så pluggade jag lite och råkade somna i soffan men väcktes tvärt av min tjocka katt som ballanserade på vårat hala fönsterbläck och skrek xD Han är söt ^___^

För övrigt så ser mitt rum ut som skit. Vi håller på att flytta om typ alla rum utom köket, så det är inte så mycket mer stökigt i mitt rum än i de andra rummen.
När jag målade över mina oranga tapeter med vit färg för ett halvår sen så fuskade jag och sket i att måla bakom garderoberna, och nu när vi skulle flytta ut 5 av 6 garderober ut mitt rum så kan jag bara säga en sak: Jag älskar min oranga "fläck" på väggen.... not! Det ser förjävligt ut, plus att jag bara har en 90-säng på mitt rum nu. Var ett tag sen jag låg i en sån liten säng, så jag höll fan på att trilla ur 3 gånger inatt xD
Så just nu vill jag ha:
1. Marcus
2. En stor säng (med Marcus i (a) )
3. En kram av Marcus, och möjligtvis en puss ;D
4. Flera timmar sömn ( minst 8 )

Någon som har något förslag på vad jag kan göra i helgen? =D Jag känner för att typ göra något kul ^___^

Nu ska jag sätta mig vid teven och glo på någon film med Nisse tror jag, mamma kommer somna i soffan iaf så henne räknar jag inte med ^___^ Haha =D


Hejdå! (:

Kommentarer
Postat av: jesper

du kan komma och hälsa på mig;););

2008-12-09 @ 16:35:31
Postat av: rosimunnenochsäger....

Låter bra detdär med fläcken, du kan ju göra ett konstverk på väggen, måla en blomma! under tiden =D

1. I skolan =D

2. Efter skolan =D

3. När jag träffar dig =D

4. Får du fixa själv... >_>



Du får hitta på något med någon kompis typ =)

För min del är det inga problem =D <3



2008-12-09 @ 22:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0