En skål kex..

Jag sitter helt enkelt här med en skål IKEAkex =D Ni vet sånnadär kex som är som bokstäver, fast domhär kexen är lite tråkiga för det enda ordet man kan skriva är "IKEA".
Igentlingen borde jag skriva på min uppsats om könsroller som ska vara klar på onsdag... men jag orkar verkligen inte göra det för det är så jävla segt xD
Så just nu har jag faktiskt börjat skriva en liten lista på det allra viktigaste jag ska ha med mig till Pappsen :P
Kom föresten på att han fyller år när jag är hos honom ^___^ 53år, gammal gubbe ;D

Blev aldrig att jag ringde Johannes igår, så jag ska nog göra det ikväll (:

Ska läsa igenom sidorna vi har på ekonomiprovet på måndag nu. Det är bra att vara ute i god tid vettu' .. detdär lät inte som om det kom från mig... Aja! ^___^

Ha det bra!
/Cecilia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan göra dig glad genom att säga att den inte ska vara färdig fören Nästa onsdag;)

2009-01-26 @ 19:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0