Hejja Evelina! =D

Evelina beordrade mig att skriva ett inlägg så här kommer ett...


Jag orkar inte berätta vad som har hänt sen sista inlägget så jag gör det lätt för mig och berättar om vad som ska hända inom typ någon månad ^___^

Den 3/2 blir det att åka till Oskarhamn med Linda, Marcus + hans kompisar och bowla och åka skridskor bara för att det är aktivitetsdag xD Och det värsta av allt... man måste betala bussresan själv. Dålig skola asså ;D Hoppas att jag träffar på Rasmus när vi är på Oskarsgymnasiet för det var grymt länge sen sist ^___^
Den 12/2 blir det att åka buss till huvudstaden för att sen den 13:e flyga till Umeå =D där blir vi upphämtade av min bror och min dundersöta brorsson som är en liten bäbis ( fast han växer dock så det knakar. Så han är säkert 1.75, har en otrolig skäggväxt och basröst vid dethär laget xD ). Sen blir det förhoppningsvis att vi träffar Linnea, min polare, på stan ett tag innan det bär av med bil mot Gunnarn =D
När vi är hos pappa lär vi väl köra lite skoter, vara ute, leka med Nina och självklart hälsa på folk jag känner och käka upp deras fika =D HAHA!

Snart blir det att glo på Let's Dance om mormor inte ska kolla på "på spåret" xD Fast hon brukar va snäll och låta vi andra se på vad vi vill till skillnad från Sixten (som är mormors sambo... och vill bara lägga till att han inte är den mest älskade personen av mig xD )

Idag har jag och Linda snackat igenom vårat eventuella ämne som vi ska jobba om på projektarbetet.. och jag tror faktiskt att det är ett riktigt bra ämne, bara vi kommer på något som vi ska inrikta oss på. Mer säger jag inte för tänk om någon snor våran fantastiska idé ;D hihi, för dethär är det enda ämnet som vi är riktigt intresserade av ^___^

Imorgon blir det att käka pizza och kolla film med Robin.. om han nu inte dissar oss IGEN! xD Isf blir det den tredje gången han gör det, haha!

Nu ska jag mysa lite med min plutt som ligger och halvsover i min säng =D
Puss på honom!


Ha det bra allesammans! (:
/Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0