Plugg, plugg, plugg..

Somsagt, jag sitter och pluggar för tillfället. Skriver på mitt arbete om könsroller och det går faktiskt sådär, det enda som oroar mig är att det ska ta stopp i min hjärna snart och att det bara kommer bli en och en halv sida xD
Som tur är så är inte redovisningen från på onsdag nästa vecka, men jag får ändå panik. Hahaa ^___^
Det är så jävla mycket läxor och prov nästa vecka så jag håller typ på att dö bara av tanken på alla kvällar jag inte kommer kunna va med Marcus nästa vecka :( Aja, sen har vi ju en hel vecka tillsammans så så farligt är det igentligen inte.
HAHA =D

När jag pratade med min storebror Johannes idag så sa han att han kunde skjutsa in mig och Marcus till stan om vi ville shoppa lite. Och det passar ju utmärkt för vi ska ju träffa Linnea plus att vi slipper ta bussen xD Jag är inte så värst duktig på att kolla busstider och sånt. haha =D

Idag ska jag vara duktig att verkligen hålla att jag ska sova vid senast 22.00 =D För jag känner om jag ska plugga hela veckan måste min hjärna vara utvilad så att jag verkligen får något  gjort ^___^

Skönt att det är torsdag för det är enda dagen vi slutar tidigt (14.30) för alla andra dagar blir det ju att man går till 16.00 och det är inte nice xD
Jag tycker fan att det är barn-plågeri att man låter oss gå till 16.00 PÅ EN FREDAG!! :o Någon som håller med?

Hejdå! =D
/Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0