Tjenixen!

Hallå! Första inlägget dethär året =D
Har varit hos pappsen över nyår och därför har jag inte skrivit något i bloggen.

Året slutade med feber och fortsatte sen 5 dagar på den nya året. Inte det roligaste att vakna upp den 1 januari bakis och med världens feber xD HAHA! Min söta lillasyster Nina hade också feber så jag fick lite sällskap framför teven iaf.
Det är alltid lika kul att åka upp till Norrland och träffa syskon, pappa och alla människor man känner. Ska upp om 2 månader igen och då följer för hoppningsvis Marcus med! Ska bli kul att se hur han klarar kylan.

I förrgår när jag kom hem från Stockholm så stannade jag kvar i Mönsterås hos Marcus så inatt var första natten sen den 26/12 jag sov hemma... men inte i min egen (SKÖNA) säng, för vi håller som sagt på att flytta om lite i huset plus att mitt rum nu håller på att renoveras. Så jag ligger på övervåningen i gästrummet i en alldeles för hård säng!
Det var kallt i rummet när jag skulle sova så jag drog upp värmen på elementet jättemycket.. men jag kan säga att jag skulle skitit i det för när jag vaknade på morgonen och kollade hur varmt det var i rummet så förstod jag varför jag var varm. Jag hade inte feber utan det var 28 grader i det lilla rummet xD

Vid 13.00 kommer Marcus hit, vi ska typ baka lite och bara ta det lugnt. Förhoppningsvis kan jag tvinga ut honom på en promenad för det är så jäkla fint väder ute. Soligt, ganska mycket snö och inte allt för kallt ^____^
Men det blir säkert att han ligger i soffan och käkar kakor medan jag är ute och går! xD

Näh, men nu ska jag typ lägga mig och läsa min bok som är skitbra. Den heter Champagne-flickan och är en sann historia som en föredetta svensk stippa har skrivit. Den är lite långsam i vissa delar för det är mycket som upprepas hela tiden men annars är den ganska intressant.
Caroline (hon som har skrivit boken, och som boken handlar om) var från början bara en vanlig tjej som studerade på universitetet i Lund tills hennes lägenhet brann ner och hon fick en stor skuld till den föreningen som äger lägenheterna. Då sökte hon jobb som strippa i sverige men hamnade sen i Danmark. Och det är typ där jag är i boken nu :P HAHA!

Fick veta att min storebror Johannes har varit inne och läst min blogg någon gång.. så jag får väl passa på och hälsa till honom nu! =D Häls häls!


Edvin och Johannes

Nu ska jag gå ner och äta frukost så att jag är lite hungrig till när Marcus kommer för jag ska laga mat till oss då.
Byebye! Ha det bra =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0