Tjenixen

Igår glodde vi som sagt film hos Robin, det var skojj =D Iaf tills jag somnade i Robins extremt sköna soffa ^___^
Jag och Marcus var väl typ hemma vid 1.30 och sen gick jag och la mig vid typ 2 och sen låg jag och kollade på Marcus när han satt och spelade UT på sin dator. Det var så tråkigt att jag somnade typ direkt xD
Vid typ 4 gick Marcus och la sig så han blev sur när jag väckte honom vid typ 11. Haha (:

När jag har skrivit klart dethär ska jag först ringa och säga den exakta tiden på när planet kommer till Umeå så Johannes vet när vi kommer och så. Sen ska jag faktiskt ringa mina bröders moster och fråga om hon skulle kunna göra lite palt till mig och Marcus när vi kommer upp på sportlovet (: Det är ju alltid bra att förvarna ^___^

Oj, justdet! Skulle bara skryta lite om att jag faktiskt gick en långpromenad idag. Fast att vädret var piss xD!


Aja, Ha det bra!
/ Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0